شنبه, مرداد ۶, ۱۴۰۳
آخرین خبرها

از کار افتادن تراز و متر لیزری

از کار افتادن تراز و متر لیزری

 

از کار افتادن تراز و متر لیزری

 

یک مترلیزری و ترازلیزری بعد از مدتی استفاده از کار می افتد و کسی که این محصول را خریداری کرده سرخورده و ناراحت از این که چرا باید این اتفاق بیفتد در صورتی که کلی هزینه کرده و از بهترین برندها محصول را خریداری نموده است. پس چرا این اتفاق باید بیفتد؟

علت های مختلفی در این عامل سبب ساز می تواند باشد که ما در این نکته به صورت خلاصه یکی از مهمترین ها را عنوان می کنیم که شاید به نظر خیلی ها غیر واقعی و باور ناپذیر باشد.

خورشید، بله نور خورشید و گرمای آن 2 عاملی هشتند که باعث می شود اپتیک دستکاه لیزری به مرورزمان از کار بیفتد و در نهایت شما متحمل هزینه های بعدی شوید.

اما از کار افتادن تراز و متر لیزری  

  1. متر و تراز لیزری خود را در داخل ماشینی که در اثر گرما خوشید به شدت گرم شده است قرار ندهید  چون اثرات بدی روی ابزار شما می گذارد.
  2. تراز و متر لیزری خود را در معرض مستقیم نور خورشید قرار ندهید. اگر بهتر بخواهیم عنوان کنیم. اپتیک تراز و متر لیزری به نور خورشید حساس بوده و در مدت زمان آسیب جدی به اپتیک تراز لیزری و متر لیزری می زند.

پس هر چه قدر هم متر و ترازلیزری با برندهای معتبر خریداری کنید باز هم امکان آسیب دیدن و از کار افتادن ابزار ها وجود دارد اگر این موارد را رعایت نکنید.

امتیاز

جذابیت مطلب - 0%
کاربرد - 0%
طراحی مطلب - 0%

0%

امتیاز کل

User Rating: 3.43 ( 1 votes)

همچنین ببینید

تراز لیزری دیوالت مدل 088k

تراز لیزری دیوالت مدل 088k

تراز لیزری دیوالت مدل 088k یک ابزار اندازه گیری بسیار پر فروش ولی...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *