شنبه, مرداد ۶, ۱۴۰۳
آخرین خبرها

بررسی دریل شارژی بوش مدل gsb 180 +extra

دریل شارژی بوش مدل gsb 180 +extra

بررسی دریل شارژی بوش مدل gsb 180 +extra

یکی از دغدغه های خرید هنگام خرید یک ابزار از جمله ابزار های شارژی متعلقات است که باید به صورت جداگانه خرید کنیم. ولی در این بررسی دیگر این دغدغه را نداشته باشید چون قرار یک پک کامل را برای شما معرفی کنیم.

اگر بخواهیم شروع به بررسی دریل شارژی بوش مدل gsb 180 +extra بکنیم از بیرون یعنی باکس آن شروع می کنیم.

 

دریل شارژی بوش

 

 

همانطور که در تصویر بالا می بینید یک هارد کیس مقاوم که کلیه تجهیزات در داخل آن قرار دارد به ابعاد بیرونی حدودا 390*160*174 م م  شرکت بوش ارئه کرده است. در قسمت روی جعبه یک دستگیره تاشو در دل درب قرار دارد که این باعث می شو شما از این جعبه به عنوان صندلی و یا حتی زیر پایی بهره بگیرید( البته اگر خیلی سنگین نباشید). 2 گیره بسیار با کیفیت برای باز و بستن درب این جعبه طراحی شده است. درب جعبه صاف نیست پس این باعث می شود هم درب مقاوت بیشتر در برابر ضربه داشته باشد و هم از لغزش شما اگر روی آن قرار دارید جلوگیری شود.

داخل باکس

یک دریل شارژی 18 ولتی با کد gsb 180 همراه با 2 باتری و شارژی ارائه شده که در ادامه کامل بررسی می شود. همراه دستگاه یک ست 41 عددی سری و مته ارائه شده که تقریبا تمام احتیاجات کار را برآورده می کند. تمامی این موارد در جایگاه خود قرار دارد. هرقسمت با یونولیت جداسازی شده است.

دریل شارژی بوش مدل gsb 180 +extra

دریل شارژی بوش مدل gsb 180

بدنه دریل از جنس پلاستیک و لاستیک طراحی شده که قسمت لاستیکی باعث می شود دست کمتر عرق کند و لغزش کمتری داشته باشد. این قسمت از پشت دسته تا پشت موتور ادامه دارد. باتری دستگاه در زیر دسته دریل قرار دارد و از نوع لیتیومی می باشد. البته باتری هایی با آمپر ساعت های بالاتر هم می توانید در این محصول استفاده کنید.

سه نظام 13 م م پلاستیکی( البته رویه سه نظام ) بعد از سه نظام  یک حلقه وجود دارد برای تنظیم ترکمتر دریل هنگام استفاده از حالت پیچگوشتی که عددهای روی آن ارتباطی به میزان گشتاور ندارد. بعد از این قسمت یک حلقه 3 مرحله ای است که حالت های پیچ گوشتی، ساده و ضربه ای را می توانید تعیین کنید.

روی قسمت بدنه یک دکمه 1 و 2 وجود دارد که دور یک و دو مکانیکی دستگاه را مشخص می کند. برای سطوح نرم از دور 2 و سطوح سخت از دور 1 استفاده نمایید.

 

بررسی دریل شارژی بوش مدل gsb 180 +extra

موتور دستگاه از نوع زغالی می باشد ولی شرکت این نوع موتور ها را به گونه ای طراحی کرده است که به محض اتمام زغال بتوانید زغال دستگاه را تعویض نمایید و نه کل موتور را

کلید چپ گرد راست گرد بالای کلید خاموش روشن قرار دارد و خود کلیدخاموش روشن از نوع الکترونیکی است یعتی هر چه قدر به کلید فشار بدهید دور دستگاه بیشتر می شود.

مشخصات gsb 180

18 ولت با آمپر ساعت 2 دور آزاد 0-1700/450 در دقیقه دارای 3 حالت گشتاور 54Nm و وزن 1.8kg  البته بدون باتری می باشد.

باتری دریل شارژی بوش

 

باتری های این دریل شارژی بوش از نوع لیتیومی و قلب باتری کول پک نمی باشد و نشان گر میزان شارژ نیز ندارد که البته در مورد باتری های 2 آمپری کول پک بودن خیلی مهم نیست.

 

شارژر بوش

 

 

شارژر gsb 180 از نوع gal 18v-20 می باشد که برای این نوع باتری ها مناسب می باشد.

دریل شارژی بوش مدل gsb 180 +extra

 

و اما ست متعلقات همراه این پک دریل شارژی که شامل 41 عددی قطعه مختلف از جمله انواع مته و سری بیت می باشد که در ادامه هر کدام و تعداد آنها را به شما معرفی می کینم.

مته های این ست بوش

  • مته فرز

2/2/3/3/4/5/6

  • مته مصالح ساختمانی

5/5.5/6/6/7/8

  • مته چوب

3/4/5/6/8

  • یک عدد رابط بکس به همراه سری بکس شماره 6/8/9/10/11/13
  • یک عددی رابط سری پیت
  • سری بیت 25 م م در سایز های

4 سو    1/2

پزیدرایو   1/2

دو سو   5

ستاره ای  20

آلنی  5/6

  • سری بیت 50 م م

4 سو   0/1/2/3

آلنی   6

  • و یک رابط 90 درجه برای قسمت هایی که دست رسی به آن قسمت ها سخت می باشد.

همراه این پک یک مته خزینه نیز ارائه شده است.

 

ست 41 عددی بوشدر نظرداشته با شید این پک های مختلف عموما دارای کیفیت فوق العاده نیستند و برای کارهای سنگین پیشنهاد نمی شوند. ولی داشتن جا برای هر یک از محصولات بسیار ارزشمند بوده و این باعث می شود به محض خالی بودن جای یکی از متعلقات اپراتور تشخیص دهد و این بسیار ارزشمند بوده.

این بررسی دریل شارژی بوش مدل gsb 180 +extra بود که به صورت جامع برای شما برای شما انجام دادیم امید واریم مورد توجه قرار گرفته و با چشمان باز خرید خود را انجام دهید.

امتیاز

بررسی محصول
ارزش خرید
کاربردی بودن مطلب

امتیاز کل

User Rating: 5 ( 2 votes)

همچنین ببینید

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1 یکی از متعلقات فوق العاده برای تراز های لیزری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *