شنبه, مرداد ۶, ۱۴۰۳
آخرین خبرها

تراز لیزری بوش مدل gll 2-15 g

تراز لیزری بوش مدل gll 2-15 g

 

تراز لیزری بوش مدل gll 2-15 g

تراز لیزری از ابتدا که در بازار کار وارد شد به یک ابزار بسیار مهم و اساسی تبدیل شد به طوری که می توان گفت برای نصب دیگر بدون این ابزار نی توان به راحتی کار خود را انجام داد.

این ابزار مدل های مختلفی دارد که بخش بندی های آن بر اساس نوع کار آن متفاوت است. یکی از تقسیم بندی ها از لحاض نور است. نور قرمز و نور سبز که طبق ادعا شرکت نور سبز 4 برابر نور بهتری در دیدن دارد. که البته این را هم ما اضافه می کنیم که نور بر روی چه سطح رنگی بتابد نیز بستگی دارد.

تراز لیزری بوش مدل gll 2-15 g

یک تراز لیزری 2 خط 180 درجه با برد 15 متر مناسب برای محیطهای داخلی و خارج (البته توجه کتید نور خیلی شدید باز هم در دید مشکل ساز می شود). این تراز همان طور که گفته شد از نوع 2 خط می باشد و دیگر نقطه ندارد. دکمه خاموش روشن در کنار تراز قرار دارد و روی تراز دکمه تر کیبی و تفکیکی تراز قرار داردو هم چنین چراغ میزان شارژ باتری در چلوی این دکمه قرار دارد. نکه مهم اینکه خبری از دکمه LOCK اپتیک نیست و تراز بیش از 4 درجه چشمک می زند.

تراز لیزری بوش مدل gll 2-15 g

 

تراز لیزری بوش مدل gll 2-15 g در یک کیف هارد کیس از نوع کیف های سری gll 3-80  می باشد که همراه به آن یک گیره پایه LB10  و 4 عدد باتری آلکالاین به همراه تارگد سبز رنگ و خود تراز که داخل یک کیف برزنتی ارائه شده است.

 

تراز لیزری بوش مدل gll 2-15 g

 

  • پایه مگنت LB10

یک پایه مگنت با کیفیت بالا که از مگنت های خطی بهره برده و به راحتی روی هر سطح فلزی قابل مگنت شدن را دارد. اتصال تراز gll 2-15 g به پایه مگنت LB10 از نوع رزوه می باشد.  همراه این پایه یک گیره هم می باشد که این گیره در قسمت هایی که فلزی برای مگنت شده ندارد قابل استفاده می باشد. این گیره قابلیت بالا و پایین کردن پایه مگنت را دارد که در نهایت منجرب به جابجایی تراز می شود.

 

تراز لیزری بوش مدل gll 2-15 g

 

  • کیفیت و ip تراز 

تراز از جنس پلاستیک است ولی شرکت برای بالا بردن ضریب ایمنی آن دور تا دور تراز را از لاستیک استفاده کرده است تا در صورت ضربه کمتر آسیب ببیند. حتی کنار کلید خاموش و روشن نیز از حالت لاستیکی استفاده شده است. ip 64 ضریب خوبی برای گرد و غبار و رطوبت می باشد که در gll 2-15 g لحاظ شده است.

امتیاز

کیفیت ویدئو
ارزش متن
ارزش خرید

امتیاز کل

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1 یکی از متعلقات فوق العاده برای تراز های لیزری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *