شنبه, مرداد ۶, ۱۴۰۳
آخرین خبرها

تراز لیزری دیوالت مدل 088k

تراز لیزری دیوالت مدل 088k

تراز لیزری دیوالت مدل 088k

یک از پر فروش ترین تراز های لیزری حال حاضر که در این مطلب چند نکته در باره آن می خواهیم عنوان کنیم که در هنگام خرید دقت بشتری داشت باشید.

تراز دیوالت 088k یکی از ابتدایی ترین مدل هایی است که به بازار وارد شده پس به همین خاطر خیلی ها این تراز را به صورت کامل می شناسند و یا این که بهترین مدل تراز های در بین تراز های معمولی می دانند. در این متن قصد داریم نکاتی را عوان کنیم که در خرید شما حتما تاثیر می گذارد.

تراز لیزری دیوالت مدل 088k

این مدل از تراز های لیزری یکی از اولین تراز های لیزری می باشد که بازار وارد شده است. این باعث می شود که ذهن افراد به این سمت برود که تزار لیزری یعنی دیوالت و این برای هر محصولی می تواند این اتقاق بیفتد. این در حالی است که تکنولوژی و نوآوری در دست بهترین ها است همیشه.

البته ما منکر خوب بودن برند دیوالت نیستیم.

تراز لیزری دیوالت مدل 088k

یک تراز لیزری 2 خط می باشد که به صورت عمود و افق به صورت 180 درجه می باشد. این تراز در مدل های مختلفی با کد های مختلف وارد بازار شده است البته به غیر از مدل های تقلبی. ابتدا با کد 088k type1, 088k type2 ,088k و… خیلی از موارد دیگر که در حال حاضر هم مدل 088k-xj می باشد که در بازار موجود است.

تراز لیزری دیوالت مدل 088k

این مدل ها چند مشکل اصاصی داشتند.

  • برد 10 متری
  • فقط خط
  • بدون قفل اپتیک

یکی از مواردی که می توان به این تراز ایراد گرفت این است که وقتی تراز از 30 درجه خارج می شود دیگر چشمک نمی زند و این یک ایراد به حساب می آید.

تراز لیزری دیوالت مدل 088k

این تراز از 3 باتری برای منبع تغذیه استفاده می کند. و در داخل یک کیف هارد کیش به همراه پایه مگنت و گیره  ارائه شده است.

تراز لیزری دیوالت مدل 088k

در مدل های جدیدتر روی بسته بندی زده شده 50 متر برد که این بازی با کلمات است اگر زیر همین عدد دقت کنید نوشته شده با استفاده از گیرنده می توانید برد 50 متری را داشته باشید. این در حالی است در آیکن های تصویری زیر همین متن زده شده برد 10 متر پس مراقب بازی کلمات فرشنده ها و خود شرکت ها می باشد..

 

امتیاز

محتوا
تصاویر
نگارش

امتیاز کل

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

پولیشر versa

پولیشر versa یک ابزار فوق العاده برای تمیز کردن سطوح مختلف. این ابزار که بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *