شنبه, مرداد ۶, ۱۴۰۳
آخرین خبرها

تفاوت بکس شارژی و دریل شارژی

تفاوت بکس شارژی و دریل شارژی

تفاوت بکس شارژی و دریل شارژی

بکس شارژی و دریل شارژی هر دو از ابزار های محبوب و پر کاربرد می باشند که هر کدام برای کاری طراحی و تولید شده اند. در این مقاله به صورت مختصر و مفید بفاوت این دو را می خواهیم بیان کنیم. پس تا پایان این مطلب همراه باشید.

دریل شارژی

دارای سه نظام می باشند و حالت های مختلفی مانند پیچ گوشتی سوراخکاری ساده و یا حالت چکشی داشته باشند. در دریل های شارژی برای باز و بستن پیچاز ترکمتر استفاده می شود هر چه قدر عدد ترکمتر بالاتر باشد قدرت گشتاور دستگاه بالا تر می رود و هر چه عدد کمتر  قدرت کمتر می شود.

بکس شارژی

دارای شفت می باشد و این شفت سایز ها و مدل های مختلفی می تواند داشته باشد. 1/2 و 3/4 و یا این که شفت از مدل بکس خور و یا هم بکس بخورد و هم سری بیت پیچگوشتی.

و حالا تفاوت بکس شارژی و دریل شارژی

  • دریل شارژی

از سیستم ترکمتر برای باز و بستن پیچ استفاده می کند و نیروی واره قابل کنترل می باشد. برای همین بنا بر نوع پیچ و سطح کاری که داریم می توانیم نیروی دریل را تنظیم کنیم. دریل های شارژی برای کارهای ظریف مانند برد های الکترونیکی تا کارهایی مانند نصب کابینت و دکور استفاده می شود.

 

دریل شارژی بوش مدل gsb 18v-50

 

  • بکس های شارژی

دیگر خبری از ترکمتر نیست و از سیستم شات اف استفاده می شود. این به این معناست که بکس باید به یک سطح محکم برخورد کند تا متوقف شود. این به این معنا است که شما از بکس برای پلیت های نرم مانند برد الکترونیکی نمی توان بهره برد.

 

بکس شارژی بوش

 

امتیاز

طراحی مقاله
کارایی مطلب
ارزش مطلب

امتیاز کل

User Rating: 4.65 ( 1 votes)

همچنین ببینید

پولیشر versa

پولیشر versa یک ابزار فوق العاده برای تمیز کردن سطوح مختلف. این ابزار که بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *