شنبه, مرداد ۶, ۱۴۰۳
آخرین خبرها

راهنمای استفاده از بخارشوی

راهنمای استفاده از بخارشوی

راهنمای استفاده از بخارشوی

بخاروشوی یا بخارشو ابزاری بسیار کاربردی در تمیز کردن کامل سطوح از جرم و کثیفی می باشد. این ابزار با فشار بخار بر روی سطوح مختلف  کثیفی سطوح را کاملا برترف کرده و با یک دستمال کشیدن تمامی سطح را درخشان می بینید. در این مطلب درباره استفاده و نگه داری این دستگاه نکاتی راعنوان می کنیم تا با آگاهی کامل از این دستگاه استفاده کنید.

اول مطلب، این را عنوان کنیم که بهترین برند حال حاضر در بازار کاچر می باشد که برخی با نام های کارشر یا کرشر هم می شناسند لوگوی شرکت را در زیر می گذاریم تا برایتان مشخص باشد. البته احتمال این که این برند معروف آلمانی را هم تقلبی اش را زده باشند زیاد است.

کارچر

بخارشوی با تبدیل آب به بخار و با فشار بالایی که در هنگام خروج بخار ایجاد می کنند کثیفی سطوح را کاملا بر طرف می کنند و سطحی که مد نظر شما است کاملا تمیز می شود.

 

در راهنمای استفاده از بخارشوی 7 نکته گفته می شود تا بهتر از این وسیله بهره ببرید.

  • آب جوشیده

سعی کنید از آب جوشیده برای استفاده در بخارشوی خود استفاده نمایید زیرا هم سرعت بخار شدن آب سریع تر می شود و هم این که دیگ بخارشوی شما دیرتر آهک می بندد.

  • استفاده از روغن

لوله های تلسکوپی بخارشوی که داخل هم می روند یک اورینگ دارند که در زمان استفاده بسیار داغ شده و بعد از استفاده سرد می شوند. برای این که این اورینگ ها سریع از بین نروند در هر بار استفاده یک قطره روغن روی آنها بچکانید تا زمان گرم و سرد شدن آن زیاد شود در نتیجه اورینگ ها دیرتر فاسد می شوند.

در جابجایی بخارشوی در حال استفاده شلنگ دستگاه را هرگز نکشید چون احتمال پارگی در شلنگ وجود دارد.

 

 

  • باز کردن مخزن

وقتی از بخارشوی استفاده کرده اید مخزن داغ است و درب آن باز نمی شود (البته شاید این مورد در برندهایی مانند کارچر صادق باشد). باید صبر کنید تا کاملا مخزن سرد شود تا بتوانید درب مخزن را باز کنید.

 

بخارشوی کارچر

  • دمای بالا

از شوخی و بی احتیاطی در استفاده از بخارشوی جدا اجتناب کنید چون دمای بالای 100 درجه را در هنگام استفاده شما خواهید داشت.

 

بخارشوی

 

  • استفاده از بخارشوی

از بخارشوی در استفاده روی سطوحی که احتمال رنگ دادن دارند مانند فرش دست بافت و یا سطوحی مانند پارکت که ممکن است باد کند اجتناب کنید.

 

بخارشوی

 

  • جرم زدایی

بخارشوی ها بعد مدتی جرم می گیرند برخی از این دستگاه فیلتر مخصوص دارند مانند sc3 کارچر و برخی قرص مخصوص، هر چند وقت یک بار از آن برای جرم زدایی استفاده نمایید.

 

  • سری بخارشوی

برای سطوح مختلف از سری مخصوص آن سطح استفاده نمایید تا بیشترین بازده را به شما بدهد.

راهنمای استفاده از بخارشوی به شما کمک کی کند تا بیشترین بازده و کارایی را از یک بخارشوی خریداری شده را داشته باشید. پس پیشنهاد می کنیم یک بار دیگر این نکات را مرور کنید.

امتیاز

طراحی مقاله
کیفیت مطلب
کاربردی بودن مطلب

امتیاز کل

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

پولیشر versa

پولیشر versa یک ابزار فوق العاده برای تمیز کردن سطوح مختلف. این ابزار که بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *