شنبه, مرداد ۶, ۱۴۰۳
آخرین خبرها

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1

 

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1

هر تراز لیزری نیاز دارد تا برای قرار گرفتن در سطح های مختلف به یک هلدر متصل شود. یکی از این هلدرهای تراز لیزری مدل bm1 بوش می باشد که از ۲ قسمت خود پایه مگنت و یک گیره تشکیل شده است.

جنس بدنه پایه تراز لیزری بوش مدل bm1

جنس اصلی بدنه از پلاستیک خشک ولی با کیفیت بالا است که به این راحتی آسیب نبیند. البته در این پایه یا همان هلدر قسمت های از فلز نیز استفاده شده است مانند رزوه زیر پایه که از فلزی است و یا قسمت پشت آن که مگنت آهنربایی است و همچنین قسمت‌هایی از گیره که به پایه متصل می شود.

پایه مگنت bm1 بوش

 

 

شکل پایه تراز لیزری بوش مدل bm1

شکل کلی خود پایه L مانند بوده و مگنت ها در قسمت پشت پایه و دو رزوه ریز و درشتی در زیر آن قرار دارد که محل اتصال به سه پایه های مانند. Bt150 می باشد. در قسمت زیرین دو قسمت لاستیکی مانند است که مانع از لیز خوردن پایه می شود و در جلوی زیر پایه ۲ بازویی قرار دارد که زمانی که پایه را روی زمین قرار می دهید باعت تعادل پایه و تراز می شود.

bm1 bosch

در ۲ طرف تراز ۲ مهره مانند قرمز رنگ وجود دارد که یکی برای بالا و پایین کم کردن میلیمتری تراز روی پایه می باشد و دیگری برای قفل کردن حالت قبلی است تا تراز به خودی خود پایین نیاید.

در قسمت پشتی پایه هم یک سوراخی طراحی شده است که در قیمت که فلزی برای مگنت وجود ندارد به وسیله قرار دادن این سوراخ در چیزی پایه مهار شود.

از گیره هم برای کلیپس کردن در قسمت‌هایی که یک لبه باریک است می توان بهره برد. به این صورت که گیره را به پشت پایه متصل کرده و کلیپس آن را به لبه ای که می خواهیم گیر می دهیم.

bm1 بوش

روش استفاده از پایه تراز لیزری بوش مدل bm1

این تراز مناسب تراز های سری GLL بوش است. البته می‌توانید به ترازهایی که رزوه آن به رزوه پایه می خورد نیز متصل کرده و استفاده نمایید.

 

امتیاز

طراحی مقاله
ارزش خواندن

امتیاز کل

User Rating: 4.61 ( 1 votes)

همچنین ببینید

مقایسه تراز لیزری gll 3-80 cg و gll 3-80g

مقایسه تراز لیزری gll 3-80 cg و gll 3-80g کوتاه ولی مهم و کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *