شنبه, مرداد ۶, ۱۴۰۳
آخرین خبرها

کوچک ولی پر قدرت gdr 120 li

پیچگوشتی شارژی بوش مد gdr 120

gdr 120 li

یک ابزار کم حجم ولی پرقدرت از نوع پیچگوشتی شارژی  که به عنوان بکس شارژی هم می توان تا حدودی استفاده کرد. این محصول شرکت بوش دارای یک کیف هارد کیس و یک باتری و شارژر به همراه دفترچه های راهنما ارائه شده است.

gdr 120 li در مدل های مختلفی ارائه شده است که با خواندن کد محصول روی بسته بندی متوجه محتویات آن می شوید. در این پک که بررسی آن را انجام می دهیم یک باتری 2 آمپر یک شارژر و یک سری 2 کله 4 سو همراه با دفتر چه راهنمای خود محصول و دفترچه راهنمای شارژر اراده شده است که این خود جای تامل دارد که برای شرکت مهم است که درباره شارژر محصول هم مطالبی بدانیم و اپراتور در هنگام استفاده با آگاهی کامل از محصول بهره ببرد.

پیچگوشتی شارژی بوش مدل gdr 120 li

ظاهر محصول

 

دستگاه بسیار کم حجم (58*166*200mm) و سبک با وزن قریبی 1.1kg یک دستگاه پرتابل را به ما ارائه کرده است. باتری به صورت خشابی در داخل دسته gdr 120 قرار میگیرد و حجی خاصی به دستگاه نمی دهد.(توجه داشته باشید باتری های 12 ولتی بوش تا مدل 3 آمپری کامل در دسته قرار می یرد و اضافه ای ندارد).

در دسته در قسمت جلو و عقب از عایق ضد لغزش و ضد تعرریق استفاده شده تا برای کاربر در حین کار برایش مشکلی ایجاد نشود.

قسمت موتور وزن زیادی به دست وارد نمی کند و ارگونومی خوبی دارد.

چراغ روشن کننده محیطی که در آن کار می کنید در بالای کلید دستگاه قرار دارد که خیلی چراغ پر نوری نیست و از نوع معمولی می باشد که البته در محیط های تاریک کار را جواب می دهد.

ابزار گیر این مدل پیچگوشتی شارژی بوش از نوع 6 گوش (hex) است که می توانید انواع سری بیت ها را استفاده نمایید و سری بکس های کوچک ها می توانید در آن قرارداده و استفاده نمایید.

کلید های دستگاه

 

کلید دور 1 و 2 مکانیکی در قسمت بالای دستگاه، چپ گرد راستگرد در قسمت زیر بدنه و کلید خاموش روشن الکترونکی در زیر آن قرار دار که هر چه قدر کلید را فشار دهید دور دستگاه نیز تغییر می کند.

مشخصات کلی

 

ولتاژ
12 ولتی
سرعت آزاد
0-1300-2600 rpm
تعداد ضربه
3200
ابزار گیر
هگزا
گشتاور
100Nm
قطر پیچ
8mm
وزن
1.1kg

 

پیچگوشتی شارژی بوش مدل gdr 120 li

مورد استفاده برای

 

  • نصاب ها
  • کابینت کارها
  • کار در ارتفاع
  • کسانی که عاشق ابزار های خاص هستند.
نتیجه گیری

 

در کل کسانی که نیازی به کار با مته های متعارف ندارند و یا این که این کار را با دریل های مختلف انجام می دهند، و کار با پیچ قالب کارشان می باشد. و در ارتفاع زیاد کاردارند این محصول یعنی gdr 120 li یکی از گزینه های فوق العاده است.

همچنین ببینید

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1 یکی از متعلقات فوق العاده برای تراز های لیزری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *