شنبه, مرداد ۶, ۱۴۰۳
آخرین خبرها

3 دریل مناسب کار شخصی

3 دریل مناسب کار شخصی

3 دریل مناسب کار شخصی

دریل

اولین ابزار برقی که اکثر افراد خرید می کنند یک دریل برقی می باشد ولی در خرید این محصول همیشه جای شک و تردید هست که کدام محصول را خرید کنیم. در این مقاله 3 مدل از پر فروش ترین مدل های شرکت بوش را به شما معرفی می کنیم در در انتخاب کمی راحت تر تصمیم بگیرید.

 

3 دریل مناسب کار شخصی به ترتیب 

gsb 570

یک دریل با سه نظام 13 م م 570 واتی چپ گرد راست گرد کلید الکترونیکی. این دریل دارای سه نظام آچاری می باشد که البته سه نظام شرکت رهم نیست. ولی برای کارهای شخصی مناسب است و میتواند کارهای خانگی و شخصی را انجام دهد. 570 وات قدرت اسمی محصول است و خروجی عموما نصف این قدرت  میباشد.

درباره دور دستگاه هم به همین شکل می باشد و دور آزاد این محصول 0-3000 دور است. نرخ ضربه این محصول در حالت ضربه ای هم 4800bpm است. gsb 570 بوش مناسب برای کسانی است که کار خیلی زیادی ندارند و نمی خواهند هزینه زیادی بابت خرید محصول انجام دهند. این محصول در بسته بندی کارتنی همراه با دسته کمکی ارائه می شود.

دریل بوش مدل gsb 570

gsb 13 re

این مدل از دریل های شرکت بوش یکی از محبوب ترین مدل هایی است که تا کنون تولید شده و بخاطر همین شرکت، تولید این مدل را متوقف نکرده است.

gsb 13 re در حال حاضر در 2 مدل در بازار ارائه شده است. برای بررسی تفاوت های این مدل ها اینجا کلیک کنید.

این محصول محبوب شرکت بوش دارای 600 وات قدرت، دسته کلید ضد تعریق، کلید چپ گرد راست گرد و کلید الکترونیکی و یا دیمردار دارد. این محصول در 2 مدل سه نظام اتوماتیک و آچاری ارائه شده که برخی در کیف حمل و برخی دارای کارتن می باشند.

دور آزاد gsb 13 re از 0-2800 است که در حال کار این دور کمتر می شود. وزن این محصول 1.7kg می باشد که وزن خوبی برای کار در قسمت های مختلف منزل می باشد که به لطف دسته کمکی که با دریل ارائه می شود خیلی وزن را احساس نمی کنید. این محصول بسته به نوع ارائه و محصول در 2 مدل کیف هارد کیس و یا کارتنی ارائه می شود.

این مدل از دریل برای انواع کارهای خانگی و حتی نیمه صنعتی قابل استفاده می باشد.

دریل بوش مدل gsb 13 re

gsb 16 re

این مدل از دریل بوش یکی از زیباترین طراحی ها را شرکت بوش انجام داده است و خود دیدن این محصول لذت بخش می باشد. 750 وات قدرت، سه نظام 13 م م اتوماتیک دور دستگاه در حالت آزاد 0-2800 دور در دقیقه و وزن محصول 2.2 کیلو گرم مشخصالت کلی محصول می باشد.کلید چپ گرد راست گرد دروی جا زغالی می باشد که باعث می شود سرعت چپ گرد و راست گرد محصول با هم برابر باشد. کلید دیمر دار که می توانید دور دستگاه را در یک دور دلخواه ثابت نگه دارید.

دارای حالت نیمه گیر بکسی که البته خیلی نباید روی این قسمت مانور داد چون مانند حال گیربکسی عمل نمی کند ولی از حالت معمولی بهتر است. وقتی دستگاه را روشن می کنید یک صدای فوق العاده دارد و حس خوبی در حین کار بار gsb 16 re به اپراتور می دهد.

این محصول دارای کیف حمل هاردکیس و دسته کمکی می باشد.

مناسب برای انواع کارهای صنعتی و خانگی و کسانی که به ظاهر ابزار خود نیز اهمیت بالایی می دهند.

دریل بوش مدل gsb 16 re

 

نکته

هر محصولی که خرید می کنید به خرید مته توجه کنید چون این مته است که سطح کار را سوراخ می کند پس در خرید مته خصاصت به خرج ندهید.

و نکته آخر این که برخی از سطوح مصالح ساختمانی ترد و شکننده می باشند پس از حالت ضربه ای استفاده نکنند. مانند سرامیک هاکه ابتدا باید از حالت ساده استفاده کنید تا لعاب را برداشته سپس از حالت ضربه ای استفاده نمایید.

 

امتیاز

طراحی - 100%
کاربرد - 100%
مفید بودن - 100%

100%

امتیاز کل

برای بهبود مقالات به ما کمک کنید

User Rating: 4.29 ( 2 votes)

همچنین ببینید

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1 یکی از متعلقات فوق العاده برای تراز های لیزری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *