شنبه, مرداد ۶, ۱۴۰۳
آخرین خبرها

7 مدل فرز درمل

7 مدل فرز درمل

7 مدل فرز درمل

کسانی که کارهای مینیاتوری انجام می دهند این مقاله را کامل بخوانند چون قرار است 7 مدل فرز برقی بهترین برند حال حاضر بازار یعنی درمل را معرفی نماییم.

همانطور که احتمالا بدانید فرز درمل یک برند امریکایی می باشد که جزو تاپ های حال حاضر جهان می باشد. این شرکت انواع محصولات برای کارهای مینیاتوری را تولید و به بازار ارائه کرده است در این مقاله 7 مدل فرز درمل از نوع برقی را که بیشترین فروش را داشته را به شما معرفی می کنیم.

و اما

7 مدل فرز درمل

اول این مورد را ذکر کنم که در تلفظ فارسی این محصول هم درمل هست هم دریمل پس خیلی به نوع نگارش و تلفظ ایراد نگیرید. و یک مورد دیگه این که این فرز هایی که در زیر معرفی می شود همگی از نوع دورانی می باشندد.

300-15

این مدل را ابتدایی ترین مدل فرز درمل می توان نام برد که دارای کلید خاموش روشن و دور متغییر می باشد در جلوی دستگاه دکمه قفل شفت برای تغویض سری وجود دارد. این دستگاه 130 وات بوده و در حال حاضر می تواند گفت که از خط تولید خارج شده است. همراه این دستگاه 15 عدد سری مختلف نیز ارائه می شود. نوع بسته بندی این مدل از درمل کیف پارچه ای می باشد.

درمل مدل 300-15

3000-1-25

می توان این مدل را ارتقاع یافته مدل 300 دانست 130 وات قدرت و کلید خاموش روشن و کلید و کلید دور متغییر آن یکی است. برای تعویض سری ها هم یک دکمه قرار دارد که می توانید با فشار دادن آن شفت فرز را قفل و کار تعویض را انجام دهید. همراه این دستگاه یک شلنگ یک متری برای انتقال نیرو وجود دارد که برای کار های خیلی زیر مناسب می باشد. همچنین 25 عدد سری های مختلف نیز با این محصول ارائه شده است.

این محصول در بسته بندی های مختلفی تا به امروز ارائه شده است که در آخرین نوع آن یک کیف هارد کیس مشکی که کلیه لوازم داخل آن جا ساز شده است و خود فرز داخل یک نگه دارنده آبی رنگ می باشد تا در کارگاه خود بتوانید آن را مرتب قرار دهید.

 

فرز درمل مدل 3000-1-25

 

4000-1-45

این مدل یکی از پر فروشترین مدل های فرز مینیاتوری می باشد که شرکت درمل ارائه کرده است. 175 وات قدرت و ابعاد بزرگتر نسبت به مدل 3000 دارای کلید دور متغییر جدا از کلید خاموش روشن به همراه یک شلنگ و 45 عدد سر که همگی در یک کیف برزنتی ارائه شده است.

البته این مدل دیگر تولید نمی شود و مدل جدید تر به جای آن آمده است.

فرز درمل مدل 4000-1-45

4000-4-64

مدل 4000-4-65 از لحاظ دستگاه هیچ فرقی با مدل قبلی ندارد و خود فرز یکی می باشد یعنی 175 وات دارای کلید دور متغییر و دکمه قفل شفت می باشد. فقط متعلقات همراه آن متفاوت می باشد که به غیر از 65 عددی سری 4 عدد متعلقات که شامل خط کش ، شلنگ، پخ زن و دسته کمکی می باشد. همگی این لوازم و خد فرز مانند سری 3000-1-25 در یک کیف هارد کیس ارائه شده است.

البته این مدل دیگر تولید نمی شود و مدل جدید تر به جای آن آمده است.

 

فرز درمل مدل 4000-4-65

 

4250-3-45

4250 جایگزین مدل 4000 می باشد که به لحاض قدرت همان 175 وات می باشد ولی ظاهر آن کمی تغییر کرده است. از جمله کلید تغییر دور، دکمه قفل کن شفت و همچنین امکان تصویض زغال محصول بدون باز کردن بدنه دستگاه این محصول دارای 45 عدد سری و 3 عدد متعلقات که شامل شلنگ یک محافظ و خط گش می باشد.

همگی این لوازم داخل کیس مشکی رنگ به همراه خود دستگاه که در یک نگه دارنده قرار می گیرد.

فرز حکاکی درمل مدل 4250-3-45

 

 

4250-6-128

این مدل را می توان لاکچری ترین و کامل ترین مدل فرز دریمل دانست. در مورد خود فرز هیچ تفاوتی با مدل قبلی ندارد 175 وات قدرت، کلید دور متغییر و کلید خاموش روشن جدا از هم و قفل کن سری شفت از مشخصات کلی این فرز می باشد.  تفاوت در سری ها که 128 عدد می باشد و 6 عدد سری که شامل شلنگ، سری 90 درجه، دسته، پایه مخروطی،خط کش و پخ زن می باشد. که برحی از این وسایل همراه بسیار کاربردی می باشد و اگر بخواهیم جدا گانه خرید کنیم مبلغ بالایی برایش باید پرداخت نماییم. همگی این موارد در یک کیف بسیار زیبا ارائه می شود.

 

فرز درمل مدل 4250-6-128

 

stylo

2050-15 یک فرز مینیاتوری جمع و جور برای کار های سبک که می توانید برای کارهای ظریف از آن بهره ببرید. فرز دور متغییربوده و دارای 15 عدد سری و ابزار همراه می باشد. نوع بسته بندی این محصول کارتن می باشد.

 

stylo درمل

 

این 7 مدل فرز درمل برقی را می توان جزو پرفروش های برند درمل دانست و هر کدام را بر اساس نوع نیاز خود می توان انتخاب کرد.

سری های ارائه شده با انواع فرزها دارای کیفیت بالایی می باشند و البته نباید حتما از همین سری ها در این مدل های فرز درمل  استفاده کرد و می توانید از انواع مختلفی که در بازار موجود است بهره برد.

7 مدل فرز درمل در زمانی معرفی شدن که برخی از آنها از تولید خارج شده اند و دیگر تولید نمی شوند و مدل های جدید جایگزین مدل های قدیمی شده اند برای مثال مدل 4250 جایگزین مدل 4000 شده است.

نکاتی در نگه داری و استفاده از این فرز ها هست که در مطالب بعدی عنوان می شود.

امتیاز

کاربرد مقاله
نگارش متن
ارزش مطلب

امتیاز کل

User Rating: 4.65 ( 1 votes)

همچنین ببینید

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1 یکی از متعلقات فوق العاده برای تراز های لیزری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *