شنبه, مرداد ۶, ۱۴۰۳
آخرین خبرها

glm 50-22 بوش

معرفی کامل glm 50-22 بوش

glm 50-22 بوش

یک وسیله اندازه گری دیگر از شرکت بوش. این متر لیزری از سری جدید محصولات شرکت بوش می باشد که در ادامه به بررسی کامل آن را انجام می دهیم

glm 50-22 بوش

این متر لیزری همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید از 2 باتری قلمی برای منبع تغذیه بهره می برد که این امکان در این مهر هم وجود دارد تا درب باتری را خارج کرده و یک درب که روب آن باتری لیتیومی قرار دارد جایگزین کنیم با منبع  تغزیه باتری لیتیومی شود.

یک کیف برزنتی و بند به همراه کاتالوگ های مرتبط که به زبان فارسی هم می باشد همگی در یک بسته بندی کارتنی ارائه شده است.

توجه کنید اگر از باتری قلم استفاده می کنید حتما از نوع آلکالاین باشد.

جلوی دستگاه سنسور های رفت و برگشت  لیزر می باشد. روی دستگاه صفحه نمایش و دکمه ای متر لیزری می باشد و پشت محصول جای باتری، جای اتصال به سه پایه و همچنین مشخصات کلی محصول می باشد.

 

متر لیزری بوش مدل glm 50-22 بوش

ظاهر دستگاه

جلوی دستگاه سنسور های رفت و برگشت  لیزر می باشد. روی دستگاه صفحه نمایش و دکمه ای متر لیزری می باشد و پشت محصول جای باتری، جای اتصال به سه پایه و همچنین مشخصات کلی محصول می باشد.

ip65 که برای رطوبت بالا و گرد غبار  می باشد. قاب دستگاه از نوع ضد ضربه می باشد، مانند glm 50-27، سری های جدید همگی به همین شکل طراحی می شوند. این حالت گارد باعت می شود اگر متر لیزری از ارتفاع حدود 1.5 متری به زمین برخورد کند احتمال این که متر شما آسیب ببینید بسیار پایین می آید.

ابعاد دستگاه 119*29*53mm  و وزن آن حدود 200 گرم می باشد.

متر لیزری بوش مدل glm 50-22 بوش

 

صفحه نمایش glm 50-22 بوش

یک صفحه نمایش تمام رنگی که تمامی جزیات حتی در نور خورشید قابل تماشا می باشد. در قسمت بالا سمت راست میزان شارژ باتری به شما نمایش داده می شود.

در مقابل آن سمت چپ محاسبه از کدام قسمت متر را نشان می دهد. در امتداد همین قسمت پایین نوع محاسبه متر را نشان می دهد. (مثلا متر مربع و یا محاسبه فیثاغورث) و در پایین ترین قسمت آخرین اندازه ای که گرفته شده در زیر خط به شما نشان داده می شود. در قیمت بالای خط هم چند اندازه اخیر را به شما نشان می دهد.

 

جلوی دستگاه سنسور های رفت و برگشت  لیزر می باشد. روی دستگاه صفحه نمایش و دکمه ای متر لیزری می باشد و پشت محصول جای باتری، جای اتصال به سه پایه و همچنین مشخصات کلی محصول می باشد.

دکمه های glm 50-22 بوش

در این متر 7 دکمه وجود دارد که هر کدام تک کار بر و یا چند کاربر هست.

  • دکمه اول که از همه بالا تر است برای فعال کردن لیزر/ رو شن کردن مترو همچنین اندازه گیری می باشد.
  • دو دکمه – و + در طرفین Func برای تغییر حالت اندازه گیری و یا دیدن اندازه گیری های قبلی و یا m+ و یا m- می باشد که مانند ماشین حساب عمل می کند.
  • دکمه Func برای تغییر حالت های انواع اندازه گیری می باشد که به ترتیب متر طول- متر متوالی- متر مربع- متر مکعب- محاسبه فیثاغورث- حافظه که البته روی هر یک از توابع که بروید اگر در سمت راست پایین آیکن چرخ دنده با علامت سوال دیدید روی دکمه چرخ دنده کلیک کنید به شما روی کار با آن تابعی که روی آن هستید را آموزش می دهد. البته برخی موارد زیر تابه هم دارد ماننداندازه گیری متوالی
  • وقتی در صفحه اولیه خود قرار دارد و دکمه چرخ دنده را بزنید وارد تنظیمات متر می شوید. که به ترتیب: علاقه مندی- اندازه گیری از کدام قیمت متر- تنظیم صدا- تنظیم میزان نور- تنظیم انرژی- تغییر نوع محاسبه از متر به فوت و یادیگر واحد های اندازه گیری و یک قسمت … دارد که برای تغییر زبان- اطلاعات متر لیزری- ریست به حالت اولیه کارخانه و پاک کردن حافظه متر می باشد.
  • دکمه کنار تنظیمات برای برگشت به یک مرحله قبل و یا با نگه داشتن آن متر جاموش و یا رو شن می شود.
  • دکمه علاقه مندی، این دکمه برای این است که برخی از موارد متر که برای شما کاربرد بیشتری دارد در این قسمت قرار می دهید تا هر باز نیاز نباشد دنبال آن ایتم مورد نظر بگردید مواردی که می توانید انتخاب کنید در علاقه مندی قرار گیرد یکی از موارد اندازه گیری متوالی- متر مربع- متر مکعب- محاسبه فیثاغورث- متر طول- mim-max- اندازه گیری از کدام قیمت متر- تنظیم صدا- تنظیم نور- تنظیم نوع اندازه گیری و انرژی متر می باشد.

این معرفی کامل درباره دکمه های متر لیزری بوش مدل glm 50-22  بود که در بالا ذکر شد.

اگر از این متر به مدت حدود 5 دقیقه استفاده نکنید متر خود به خود خاموش می شود که این باعث save ماندن باتری دستگاه می شود.

مواردی که در متر glm 50-22  نیست

  1. شیب سنجی
  2. انتقال داده
  3. ویبریشن

این مواردی است که به نسبت مدل glm 50-27 در این مدل حذف شده است. البته مواردی مانند محاسبه های مختلف فیثاغورث که فقط یک مدل آن که کاربردی تر است در glm 50-22 قرار دارد و موارد دیگر که در تابع این مدل کمتر می باشد ولی کلیات متر که مهم می باشد تمام و کمال وجود دارد.

نتیجه گیری

کسانی که انتقال داده نیاز ندارند و شیب سنجی به کارشان نمی آید و احتمالا در حال خرید glm 500 و یا glm 40  هستند glm 50-22 گزینه مناسب تری است. چون هم صفحه نمایش رنگی واقعی دارد و همچنین ip65 و گارد محافظ بهتری نسبت به مدل های ذکر شده دارد.

 

 

امتیاز

بررسی محصول
زیبایی مقاله
ارزش مطلب

امتیاز کل

User Rating: 5 ( 1 votes)

همچنین ببینید

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1

پایه تراز لیزری بوش مدل bm1 یکی از متعلقات فوق العاده برای تراز های لیزری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *