شنبه, مرداد ۶, ۱۴۰۳
آخرین خبرها

دریل متابو مدل sbe 760

دریل متابو مدل sbe 760

دریل متابو مدل sbe 760

دریل همیشه اولین ابزار در هر صنفی می باشد که تهیه می شود برای همین است که شرکتها مدل های مختلفی از این ابزار را تولید و روانه بازار می کنند از دریل ساده و ضربه ای گرفته تا مدل های گیربکسی و معمولی. امروز یک دریل ضربه ای متابو البته از نوع دریل گیربکسی را می خواهیم معرفی کنیم.

اول یک تعریف از دریل گیربکسی بکنیم: دریل گیربکسی به دریلی گفته می شود که از دو قسمت تشکیل شده است قیمت موتور که شامل کلید  آرمیچر و کابل برق می شود. در قسمت گیربکس چندین دنده قرار دارد که عموما شامل دور 1 و 2 مکانیکی همی میشود.

بررسی دریل متابو مدل sbe 760

دریل متابو مدل sbe 760

 

  • بسته بندی و اقلام همراه دریل متابو مدل sbe 760

sbe 760 metabo دارای یک کیف هارد کیس از نوع پفکی می باشد که در اثر ضربه امکان شکستن در آن کمتر می باشد. همراه این دریل متابو یک دفترچه راهنما که زبان فارسی را پشتیبانی نمی کند. دسته کمکی به همراه خط کش عمق سنچ می باشد.

 

  • ظاهر دریل متابو مدل sbe 760

این محصول از شرکت متابو همانطور که ازش انتظار می توان داشت دارای کیفیت ظاهری بالایی می باشد. کابل برق با کیفیت که در محل اتصال به دستگاه یک وایر خوب کار شده که امکان قطع کابل از دستگاه به صفر برسد. در قسمت دسته کلید دور متغییر داریم که دارای ولم دیمر هم می باشد. روی این کلید، کلید چپ گرد راست گرد قرار دارد که البته این نوع چپ گرد راستگرد دیگر در مدل های گیربکسی منسوخ شذه است که احتمالا شرکت به خاطر کم کردن هزینه ها از این نوع کلید ها استفاده کرده است. دکمه قفل کلید که می توان به خاطر داشتن حالت دیمر در هر سرعتی آن را ثابت نگه داشت.

 

دریل متابو مدل sbe 760

 

در قسمت جلو دستگاه گیربکس قرار دارد که دور یک و دو همچنین حالت ساده و ضربه ای در قست بالای گیربکس قرار دارد البته پوسته گیربکس از جنس پلاستیک می باشد که باز هم احتمالا به خاطر کمتر شده هزینه ها از آلومینیوم استفاده نشده است. دور یک و دو این محصول نیز در کنار دریل sbe 760 قرار دارد که برای مواد سخت مانند فلز از دور یک و برای مواد ترد و نرم مانند پلاستیک و کچ وخاک از دور دو استفاده می شود.

دریل متابو sbe 760

 

سه نظام دستگاه از نوع 13 م م اتوماتیک فلزی است که روی آن اشاره ای از آلمانی بودن آن نیست ولی کیفیت خوبی دارد. در استفاده از  سه نظام اتوماتیک مواردی را باید لحاظ نمایید که در این مقاله می توانید بخوانید.

  • مشخصات دریل متابو مدل sbe 760

760 وات قدرت

0-1200-2300 دور آزاد دریل (دور آزاد به معنای آن است که دریل هنوز با سطح کار درگیر نشده است).

13 م م  سه نظام دریل است که قابلیت این در sbe 760 وجود دارد که سه نظام 16 م م را هم روی آن ببندید.

13 م م مته کاری در فلز

18 م م مته کاری روی مصالح ساختمانی

40 م م مته کاری بر روی چوب

2.3 کیلو گرم وزن دستگاه می باشد .

sbe 760 برای کسانیکه دوستدارند یک دریل گیربکسی خوب داشته باشند و همچنین هزینه زیادی هم نکنند یک گزینه مناسب می باشد.

در نظر داشته باشید این مدل یک مشابه دیگر هم دارد که با کد sb 760 که یک سری مشخصاتش با این مدل متفاوت می باشد.

امتیاز

ویدئو
نوشتار مقاله
ارزش خرید

امتیاز کل

User Rating: 5 ( 1 votes)

همچنین ببینید

پولیشر versa

پولیشر versa یک ابزار فوق العاده برای تمیز کردن سطوح مختلف. این ابزار که بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *