شنبه, مرداد ۶, ۱۴۰۳
آخرین خبرها

فرز بوش gws 12v-76

فرز بوش gws 12v-76

 

فرز بوش gws 12v-76

gws 12v-76 یک فرز شارژی بسیار خوش دست در عین حال سبک و کم حجم می باشد که به وسیله یک باتری 12 ولتی تغذیه می شود. این ابزار شارژی بوش دارای ابعاد202*68 م م می باش که صفحه 7 م م به آن متصل می شود.

فرز شارژی بوش مدل gws 12v-76

فرز بوش gws 12v-76 ساخت آلمان

این فرز شارژی بوش دارای بدنه ضد تعریق و ضد لغزش می باشد که در ارتفاع و مکان های مرتفع که عموما تعریق زیاد تر است و آن هم بر اثر فشار کار و استرس ایجاد می شود بسیار مهم می باشد. کلید روشن و خاموش روی بدنه قرار دارد و مانند مینی فرز می باشد. باتری در دل بدنه قرار می گیرد و از نوع لیتیومی می باشد. کلید قفل چرخ دنده در قسمت کنار گیربکس می باشد که در ادامه فعال کردن آن را بررسی می کنیم. چراغ میزان شارژ باتری و یک چراغ اختار هم در کنار آن می باشد.

فرز شارژی بوش

روش تعویض صفحه در فرز بوش gws 12v-76

برای این که صفحه دستگاه را بخواهید تعویض نمایید حتما باید قسمت قفل گیر بکس را فعال کنید تا چرخ دنده ها در هنگام باز کردن پیچ روی صفحه حرکت نکنند. برای این کار ضامن پشت گیربکس را بیرون می کشید و دنده ها قفل می شوند. اگر ضامن بیرون نیامد باید کمی دنده ها را بچرخانید. مهره سر دستگاه جابجا کنید تا ضامن کامل بیرون بیاید. در این حالت که ضامن بیرون است اگر دستگاه را به هر دلیلی روشن کنید. دستگاه روشن نمی شود و چراغ کنار میزان شارژ باتری که یک مثلث می باشد روشن شده و به شما اختار  می دهد که ضامن را به حالت اولیه بر گردانید.

فرز شارژی بوش

کاربرد فرز بوش gws 12v-76

این محصول در 2 مدل بدنه و پک کامل ارائه می شود و در هر دو تعدادی صفحه قرار دارد که در تصویر روی جلد بسته بندی نمایش داده شده است.

این ابزار شارژی بوش برای برش بر روی هر نوع محصولی قابل استفاده است ولی باید صفحه مخصوص آن محصول را روی gws 12v-76 نصب کرده باشد.

فرز شارژی بوش

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز

نگارش
فیلم
محتوا

امتیاز کلی

User Rating: 5 ( 1 votes)

همچنین ببینید

پولیشر versa

ست 34 عددی بوش

ست 34 عددی بوش یک ست کامل برای مصارف خانگی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *