شنبه, مرداد ۶, ۱۴۰۳
آخرین خبرها

قیچی شارژی بوش مدل easy prune

قیچی شارژی بوش مدل easy prune

قیچی شارژی بوش مدل easy prune

یک قیچی باغبانی شارژی بوش برای هرس کردن راحت تر و سریعتر که برای هر کس که یک باغ یا باغچه شخصی دارد بسیار مفید می باشد.

این ابزار شارژی از سری خانواده سبز رنگ بوش از نوع easy می باشد که دارای کیفیت ساخت بالایی می باشد. در حال حاضر که این مقاله در دست تهیه است شرکت بوش این محصول را در کشور مجارستان تولید می کند.

  • ظاهر قیچی شارژی بوش مدل easy prune

از 2 دسته  پلاستیکی که یکی ثابت که موتور دستگاه و یکی متحرک که باتری دستگاه در آن قرار دارد. دسته ها ضد تعریغ و ضد لغزش می باشند. در قسمت دسته ثابت پورت میکرو usb قرار دارد که کلید خاموش و روشن هم در این قسمت قرار دارد و در هنگام کار کلید خاموش روشن رو پورت شارژ را می پوشاند که این بسیار عالی است و باعث می شود پورت کثیف نشود. چراغ میزان شارژ شوندگی قیچی هم روی این دسته قرار دارد.

2 عدد فک فلزی هم در قسمت ابتدای ابزار قرار دارد که یکی ثابت و دیگری متحرک است.

قیچی شارژی بوش مدل easy prune

 

 

قیچی شارژی بوش مدل easy prune

این محصول در داخل یک بسته بندی کارتنی می باشد که ارای یک کابل شارژر و یک شارژر می باشد البته به همراه دفترچه راهنما که روی تمام محصولات عموما مشاهده می شود با این تفاوت که در محصولات سبز رنگ ترجمه فارسی ندارند.

قیچی شارژی بوش مدل easy prune

 

قیچی شارژی بوش مدل easy prune باید به مدل 3.5 ساعت شارژ شود تا 100 درصد شارژ دهد. در این حالت قیچی می تواند 450 کات انجام دهد.

باتری دستگاه داخلی بوده و از باتری 3.6 ولتی استفاده می کند. نهایت عرض برشی که این قیچی می تواند برش دهد 25 میلی متر می باشد. و جالب این که شما می توانید از انتهای تیغ قیچی برای لخت کردن وایر سیم هم استفاده کرد.

وزن محصول کمتر از 500 گرم می باشد که وزن ایده عالی می باشد.

  •  روش کار با قیچی شارژی بوش مدل easy prune

وقتی دستگاه را روشن می کنند دسته متحرکت باز شده و در این حالت آماده کار می باشد. در این حالت 2 نوع برش داریم. ابتدا این را بگوییم که دستگاه در این حالت به صورت الکترونیکی کار نمی کند. این به ای معنا است که دستگاه هر چه قدر باز و بسته بشود روشن نمی شود .

یک نوع از برش قیچی دقیقا همین حالت است. وقتی که باتری دستگاه شارژ ندارد و یا شاخه و یا چیزی که بین دو فک قرار دارد مقاومتی ندارد با زور دستن برش انجام می شود. و نوع دیگر زمانی است که شاخه مورد نظر مقاومتی در برشکاری نشان دهد در این زمان قیچی easy purne که شارژ هم دارد قدرت الکترونیکی خود را نشان داده و به سرعت و تمیز برش خود را انجام می دهد.

 

قیچی شارژی بوش مدل easy prune

 

این قیچی شارژی بوش برای کسانی به باچه و باغ خود اهمیت می دهند و دوست دارند لذت کار کردن را ببرند توصیه می شود.

امتیاز

ارزش خرید
محتوای مقاله
نگارش متن مقاله

امتیاز کل

User Rating: 5 ( 1 votes)

همچنین ببینید

پولیشر versa

پولیشر versa یک ابزار فوق العاده برای تمیز کردن سطوح مختلف. این ابزار که بسیار …

یک نظر

  1. بسیار عالی .
    مقاله بسیار کاملی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *